søndag 16. november 2008

Julekaleder, hjerter og ønske om gode ideer!


Vi startet helga med hyggelig besøk på fredagskvelden! Også har jeg startet innpakking til adventskalenderen til gutta- det er jammen en liten jobb med 48 pakker, men sååååååå koselig- og veldig stas er det jo når 1. desember kommer. Storegutt er helt klar for kalender, selv om han begynner å bli stor- men, det gir mamman noe hodebry og finne på... hva som skal være i...gode forslag mottas med takk!

Lørdag var Lillegutt og jeg alene- vi var en tur på cafe, og siden koste vi oss hjemme!

Noen har sett at jeg har laget endel juleting den senere tid- og nå skal noe av det på julemesse- det blir spennende!

Jeg har brukt litt av dagen idag til å gjøre ferdig noen hjerter-
mange hjerter i ulik fasonger .. og med ulik dekor...



Her henger de på kjøkkenet- hadde lyst til å se litt på dem før de skal avsted!

Her er noen til under arbeid...så får vi se hvorden de blir tilslutt....

En fin uke ønskes dere alle!

2 kommentarer:

Torilpia sa...

Blir helt svett her jeg .. så mye flott - hvordan rekker du å få til alt det der ... ??? :o)

Nesten så jeg blir nødt til å be deg legge ut det bildet du vet - en gang til .. hihi .. Neida - tulla (som tenåringen sier ..)!

Kjøper du ferdige hjerter som du maler og pynter - eller sager du selv??

Når det gjelder kalendergaver til gutter er jeg nesten helt blank - har jo ikke gutter selv så .. :o/

Men regner med du får det i boks snart .. turbofart .. :o)

Jeg er bare så fornøyd med gavene jeg fikk .. kan ikke si det ofte nok .. den røde sløyfen får være på - det er jo snart jul tross alt .. !!!

Ha ei ny superkreativ uke - stooor klem fra meg!!

Guttemamma sa...

SÅ flotte hjerter!! Forslag til en trettenåring...er liksom ikke der ennå. Hårvoks,boxer,deo??