søndag 2. november 2008

Decupage og perler

Idag har Lillemann og jeg hatt vårt eget lille "juleverksted" i morgentimene. Jeg har forsøkt meg på decupage- det var veldig gøy! Lillemann har limt og "glitter" pyntet trolldeigen sin.

Noen prosjekter under arbeid-

...et par hjerter fikk jeg også laget!

Dagen idag er kald og klar, et fint lag med snø ligger klar for skiene- Lillemann vil ut og det skal vi snart- en god søndag ønskes alle som titter innom!

Lillemann konsentrert om lim og glitter!

3 kommentarer:

Synnøve sa...

Åå, det ser ut som dere har det så koselig sammen. Blir litt nostalgisk når jeg ser på bildene dine. Tenker tilbake hvordan det var og ha små barn. Kos deg med dem du, for plutselig så er de voksne.
Leste innlegget ditt nedenfor her. Jeg tror det er sånn i dag .Alt skal være perfekt og så skal "alle" være med på alt som er.
Når jeg hadde små barn så var det barna som kom først, hadde ikke tid til trening eller så mye tid til egne hobbyer.Men sånn er det ikke lenger. På arb så var det ei som fortalte at dattera hennes har hatt barnevakt hver helg siden hun ble mamma. Uff nå høres det ut som jeg er 100år.:) Det er ikke for og kritisere noen men det er bare blitt sånn.
Ha en fin søndag

Torilpia sa...

Så fine bilder du lager .. også koselig med "jule-verksted" :o)

Er kjent problemstilling du nevner i innlegget under .. og er enig med deg i at man bør planlegge bedre - slik at man får tid til å nyte øyeblikkene .. :o)

Ha en fortsatt fin søndag - klem!

Solveig sa...

Så flinke dere har vært da!!
Kjempe gøy med slike dager sammen:)
Ønkser dere en fortsatt fin dag!