onsdag 5. november 2008

Pay it forward...

Så hyggelig for meg å få pakke i posten....med et koselig hjemmelaget kort...


..glitter og noter og stjerner....




"..er det julegave til meg mamma" spurte en forventningsfull liten kar...


..også så spennende da..med pakker inni pakka...


Nå har jeg 365 dager til å sende en gave med noe hjemmelaget eller kjøpt til tre andre..
Denne koselige gava kommer fra Toril sin Min-lille- side -om -reiser- shopping- ting og tang
Hun har jammen brukt både kretivitet og omtanke, for her var det noe for både kropp og sjel-tusen takk, nå skal jeg kose meg med å dandere det ut! Også skal jeg tenke over hvordan jeg skal videreformidle mine tre gaver....

3 kommentarer:

Torilpia sa...

Heia!! Håper du likte gaven :o)

Ha en fortsatt kjempefin onsdag!

Klem!!

Gamlå sa...

Alltid så kjekt med gave!! Din gave så skikkelig spennende ut!

hilsen Gamlå

Guttemamma sa...

Så spennende!!! Er visst med på en sånn greie jeg og, men 365 dager er jo leeeenge da...HIlsen Anette