søndag 30. november 2008

Adentskalendere- endelig i havn!!

Dette er kalenderen til "storegutten" min, den har han hatt siden han var 5 år. Han vil selvfølgelig ha pakkekalender selv om han begynner å bli stor gutt! Og litt spent er han også, viste en aldri så liten nysgjerrighet da han hjalp meg med pakkene til lillebror! Det mangler noen pakker ennå, da helga mi har gått med til å ha feber og vondt i halsen. Symptomene minner faretruende om en velkjent halsbetennelse, så i morgen blir det nok en tur på legekontoret for min del.... Ellers har vi en fin tradisjon min søster og jeg, for vi kjøper litt for hverandre- det har vi også gjort iår!
...men, kaleder har vi hvertfall fått på plass her i løpet av dagen, og med litt hjelp fra pappa- har Lillemann fått sin egen kaleder han også!

Her henger et tre- med navn og årstall- så får vi håpe den blir en fin del av tradisjonen og forventingene til Lillemann!

Storebror var ivrig med og hengte opp pakker, mens han nysgjerrig forsøkte å sammenligne noen av pakkene på sin og lillebrors kalender....hva han fikk ut av det er jeg usikker på, men konklusjonen min var; Det er ikke sikkert han hadde blitt så glad for de store pakkene på lillebrors kalender....Selv om de ser spennende ut! (han er ganske ferdig med lego, småbiler og perler) Her er det selvfølgelig en bitte liten utfordring når det gjelder gaver til storebrors kalender, men i morgen tror jeg han blir svært fornøyd!!



Utfordringen med den lille er vel heller å ta en og en pakke...men vi får se- mulig at mamman er vel så gira på kalendere som barna!!! (Egentlig ønsker jeg meg en selv- hi hi)

2 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Så flotte adventskalendere!! Jeg ble ferdig med å pakke inn 48 små pakker i går, jeg også;)

Ha en fin uke, Kristine!
Klem Anette

Solveig sa...

Wow !!
Så fin den nyeste adventskalendern var:) Skulle hatt en slik jeg og,hehe;)
Det blir stas med kalenderene til guttene nå da:)