tirsdag 4. november 2008

Skilt og hjertepannekaker!

Idag har jeg hatt en delvis jobb, delvis hjemmedag- huff, det er et puslespill når barna er syke, men, men sånn er det vel for alle! Det værste for meg er at det blir så mye å ta igjen...ja ja, ikke mye jeg har fått gjort her hjemme heller- Lillemann har hatt feber og fått øyekatarr, så han har stort sett hatt behov for et fang- ikke det beste humøret idag, stakkar!

Sien matlysten heller ikke er av det beste, ble det en barnevennlig middag med pannekaker...som han forøvrig heller ikke ville ha- men etter at mamman laget noen hjertepannekaker fikk han hvertfall i seg to ...


2 kommentarer:

Torilpia sa...

Så fint et skilt .. :o)
Ønsker meg et sånt velkommen skilt - tror det får bli et av julegave-ønskene.

Hjertepannekaker var jo morsomt da .. helt sikkert en inner-tier her i gården i alle fall. Må bare komme på å lage det .. :o)

Takk for tipset .. klem!

Solveig sa...

Så fine skilt!
De falt i smak hos meg.

Så søte hjerte pannekaker!
Snille mamman som lager til det ja;)