torsdag 16. oktober 2008

Skap og knotter- hva gjør jeg?

Nå er skapet i hus- ganske krevende prosjekt dette her, men jeg gleder meg! Lurer på om jeg skal male det lyst i samme farge som kjøkkeninnredningen og evt bytte knotter....men litt usikker, da de knottene som sitter på er ganske sjermerende! Det som er det vanskelige er i såfall å få dem av uten å ødelegge dem... Jeg har kikket litt rundt etter knotter, og funnet i mange utgaver og forskjellige prisklasser- kan ikke være for dyre da det er så mange skuffer!


13 kommentarer:

Marieinwonderland sa...

Oi du må ikke male den! Den er jo knall som den er! Sånn har jeg lett etter, hvor fant du den? Kanskje du vil selge den?

moa sa...

den var jo bare helt herlig, jeg hadde beholdt de orginale knottene - de var jo så sjarmerende...

aase sa...

Jeg synes nok du helt klart skal beholde de gamle knottene ja!! Om du tar nærbilde av knottene du har på, og sender meg så skal jeg sjekke om vi har identiske med dine inne. Vi driver med knotter og beslag til gamle møbler. Du kan evt ta kontakt via min blogg!!

jeg synes nok heller ikke du skal male den, men er du hvit så er du vel hvit he he!!!!

Solveig sa...

Du kan jo male den først nå da:)
Å så ser du hvordan det blir!
Liker du ikke de orginale knottene så kan du jo kjøpe noen av de fine du viser her:)

Bjørkely sa...

Hei hei!
Jeg er helt enig med de andre..
Behold de gamle, de har sin egen sjarm!

Synnøve sa...

Så fin den er. Vet ikke om jeg har villet malet den.Har iallefall ikke villet skiftet knotter på den.
Syntes dem var så sjarmerende.
Skal bli spennende og se hva du gjør med den.
Ha ei god helg.

Og så nuskåt(nett) gutten din er.

Sologbolig sa...

Å for ein lekker sak.Ein slik kunne eg og tenkt meg. Du må ikkje male den, og behold de orginale knottene, det er nå min meining. Men du må jo bestemme det sjøl. Ha ein fin kveld!

Guttemamma sa...

Et klenodum! Flott som det er, blir sikkert flott hvitt også! Men for en jobb...

Karna sa...

Du bare MÅ beholde de knottene som er på, er jo bare så fine!
Kjempe heldig som har funnet et slikt skap!

Synnøve sa...

Hørtes ut som du også har hatt en fin kveld.
Ha ei god helg

TM sa...

Veldig stilig! Hva skal du bruke det til?

Henger meg på at du ikke bør male eller endre knotter! :-)

Anonym sa...

for all del ikke mal den da ødlegger du hele greia

Lars Olav sa...

Bare sånn i tilfelle andre skulle Google og finne denne saken:

Å ødelegge slike skap ved å skifte knotter eller male det - så har du kastet tusenlapper ut vinduet. Du kan få mange tusen for slike, men maler du eller gjør noe annet ondskapsfullt kan du bare hive det på bålet når du er lei av det.