torsdag 11. desember 2008

Puttipluttipott- jeg gleder meg som et barn!


Endelig- etter noen års pause, nå skal jeg på Puttipluttipott forestilling igjen! Storegutten min og jeg har vært på et ukjent antall av denne forestillingen, og det er like flott hver gang. Tror det er 4 år siden sist, men nå fant jeg ut at Lillemann var stor nok til å ha glede av det! Vi hører cd`en og forbereder oss- så nå går han rundt og synger på "Vi hakke ti, for vi må finne skjegget!"
Ellers blir det lite tid til blogging- etter jobb, middag, klesvask og leggerituale har jeg ikke mye energi igjen til verken baking, pynting eller blogging... Tror helga må brukes til å få noen slag kaker i boks!
På lørdag skal vi på Blaafarveværket på julegrøt- dette er en tradisjon jeg har sammen med ei god venninde og hennes barn. Tror det er 5 eller muligens enda flere år siden vi begynte med det! Et koselig innslag i adventstiden, som vi gleder oss til!

Ingen kommentarer: